【週】

【月曜日】    Lunes    Nagakasakit ko kada Lunes sang aga sang ara pa  ko sa Japan.    私が日本にいた時には、毎週月曜日に気分が落ち込みました。

【火曜日】    Martes    Mapagunting ko sang buhok sa Martes.    私は、火曜日に散髪します。

【水曜日】    Miyerkules    Nagapanglaba si Lyra sang amon lagu kada Miyerkules.    ライラは、毎週水曜日に、私たちの洗濯物を洗います。

【木曜日】    Huwebes    Nagapamasahe  ko sa therapist kada Huwebes.    毎週木曜日、私はマッサージをしてもらいます。

【金曜日】    Biyernes    Kada Biyernes sang gab-e may treat ang akon pamilya.    毎週金曜日の夜、私の家族はご馳走を食べます。

【土曜日】    Sabado    May Hiligaynon ko nga klase kada Sabado alas 9 sg aga.    毎週土曜日の朝9時に、私は、ヒリガイノン語の授業があります。

【日曜日】    Dominggo    Wala kami naka attend Dominggo nga misa halin sang Marso sini  nga tuig.    私たちは、今年の3月から、日曜日のミサに出席していません。