【の】

【〜のあと】〜の後    Pag-katapos    Pag-katapos hulat sang may pasensya, gin-paanda ko ang generator bisan baskog nga ulan.    我慢して待った後、私は、強い雨にもかかわらず、発電機をスタートさせた。

のう】脳    Utok    Naga-bulig ang mga prutas kag utan sa aton utok nga mag-obra mayo.    果物と野菜は、私たちの脳の機能を良くすることを助けます。

のうりょく】能力    Sagad    Indy ko masyado sagad sa English para ma-mati kag mag-intyende sang tanan sa CNN News.    私は、CNNニュースを聴いて、全部理解するのに十分な英語の能力がありません

のこり】残り    Bilin    May bilin sang tuna pa.    まだマグロの残りがあります。

のぞむ】望む(希望する)    Laom    Naga-laom ko nga maka-pyerdi  siya batok sa Covid 19 kag magluwas sang Pilipinas.    私は、彼女がコビッド19を打ち負かし、フィリピンを救うことを望みます。

【のど】喉    Tutunlan    Lain nga kondisyon pa sang akon tutunlan.    まだ私の喉の調子が悪いです。

【のどかな】長閑な    Matawhay    Diri sa Negros, tulukon matawhay gid.    ここネグロスは、とても長閑に見える。

【のーと】ノート    Kwaderno    Kwaderno ina.   あれはノートです。

【のびる】伸びる    Laba    Nakibot si parlorista tungod nag-laba ang akon buhok dasing gid.    私の髪がとても早く伸びたので、美容師が驚きました。

【のぼる】登る    Saka    Nag-saka siya sa second floor sa iya kaugalingon. Syempre nag-gamit handrail kag ma-hinay.    彼女は二階まで自分で登りました。もちろん、手摺りを使ってゆっくりですが。

【のみもの】飲み物    Ilimonon    Sa didto, may libre nga pag-kaon kag ilimnon.    そこには、タダの食べ物と飲み物があります。

【のむ】飲む    Inom    Inom sang tubig.   水を飲んでください。

【のむ】飲む    Nang + 飲料名    Nang kape kami kagina.    ちょっと前に、私たちは、コーヒーを飲みました

【〜のような】〜のような    ang ay sang     May ara damo nga bag-o nga restaurant. Labi na fast food ang ay sang Jollibee kag Macdo.    たくさんの新しいレストランがあります。特にジョリビーやマクド(マクドナルド)のような、ファストフードが。

【〜のようなもの】〜のような物    Basta may     Damo ma-save nga tion basta may potato masher nga gamit.    ポテト・マッシャーのような物は、多くの時間を節約できます。

【のる】乗る    Sakay     Nag-sakay kami dayon sa tricycle.    私たちは、トライシクルに乗った。

【のろう】呪う    Sumpa    Gina-tawag siya nga “Sumpa sang olympic”    それは「呪われた(呪いの)オリンピック」と呼ばれています。