【ぬ】

【ぬう】縫う    Tahi    Pag-katapos nag-takod mga panday sang mga nipa sa atop daw tahi.    その後、大工さんたちは、屋根に縫うようにして、ニッパを取り付けた。

【ぬく】抜く    Pankuha    Sang ini lang, gin-pan-kuha ko ang mga hilamon sa garden bilang adlaw-adlaw nga obra.    最近、私は、日課として庭の草むしり(草抜き)をしています。

【ぬく】(電源を)抜く    Gabot    Kahuluya, ang rason sang brown out, gin-gabot ang main system sang isa ka airport staff tungod para mag-charge sang iya cellphone.    恥ずかしいことに、停電の理由は、空港スタッフの一人が自分の携帯を充電するために、メインシステムの電源を抜いたことだった。

【ぬすむ】盗む    Kawatan    Sa tuod may pila ka Pinoy nga ma-manog-tonto, butigon kag kawatan.    本当のところ、騙したり(騙す人)、嘘をついたり、盗むフィリピン人もいます。

【ぬる】塗る    Tapit    Una gin-kuha mga tanom, dason himo sang mga flame sang hollow blocks kag tapit sang semento sa kilid sang blocks    最初に植物を取り除き、次にブロックで枠を作り、ブロックの表面にコンクリートを塗りました。

【ぬれた】濡れた    Basa    Na-tumba ko sang nga-bike ko, tungod sa lumot, mga na-hulog nga dahon kag basa nga dalan     私は、自転車を漕いでいる時に転びました。それは、苔と落ち葉、それに濡れた道路のせいです。