【め】

【めいど】メイド    Timbang    Kinahanglan naton ang masaligan nga timbang.    私たちは、信頼できるメイドが必要です。

【めいじる】命じる    Sugo    Nagsugo ko patakod sang tabun pagkatapos  pinta.    私は、ブラインドにペンキを塗ってから取り付けるように、命じました。

【めいにち】命日    Anibersaryo sang napatay    Ika 15 ka anibersaryo sang napatay akon ugangan.    義母の15回目の命日です。

【めがね】眼鏡    Antipara    May problema sa akon antipara.    私の眼鏡に不具合(問題)があります。

【めずらしい】珍しい    Talagsa / Malaka    Talagsa / Malaka gid sa Pilipinas.    フィリピンでは、とても珍しい。

【めだった】目立った    Prominente    Ang isla sang Negros, ang prominente nga shape kaangay sang “medyas”.    ネグロス島は、「靴下」のような、目立った形です。

【めっせーじ】メッセージ    Mensahe    Sa Goldilocks gina-sulat ang mensahe sa babaw sang keyk preo wala reserbasyon.    ゴールディロックスでは、予約なしでも、ケーキの上にメッセージを書いてくれます。

【めーとる】メートル    Matro    Pag-ka-tapos sang mga oras, nag-abot isa ka metro kataas nga tsunami sa Japan.    1時間後に、日本に高さ1メートルの津波が来ました。

【めんする】面する    Tubang    Sang nagligad, naga-tubang ang TV sa west.    以前テレビは、西向きに置かれて(西に面して)いました。

【めんどうな】面倒な    Deperensya / Budlay    Nag-bakal ko bag-o nga pot. May gamay lang gid nga deperensya, apang himo ko sang mas namit nga kape.    私は、新しいポットを買った。少し面倒だが、より美味しいコーヒーを淹れる(作れる)ことができた。    Pamatyag ko wala pulos kag pa-budlay lang.    私は、無意味で面倒だと思う。

【めんばー】メンバー    Miyembro    Pinakahubin nga miyembro siya sang akon pamilia.    彼は、私の家族の一番若いメンバーです。